10 باید و نباید چیدمان اتاق خواب های کوچک!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آسمان و آدرس atakalhori.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 2982
تعداد مطالب : 87
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 87
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 4
:: بازدید ماه : 105
:: بازدید سال : 159
:: بازدید کلی : 2982

RSS

Powered By
loxblog.Com

10 باید و نباید چیدمان اتاق خواب های کوچک!
سه شنبه 9 بهمن 1397 ساعت 17:18 | بازدید : 36 | نوشته ‌شده به دست عطااله کلهری | ( نظرات )

استفاده از سبک هتلی در اتاق خواب کوچک

در بسیاری از هتل ها از یک اتاق کوچک فضای دنج و لوکس را با چند ترفند ساده به وجود می آوردکافی است شما هم این ترفندها را در چیدمان اتاق خواب های کوچک خود به کار بگیرید و ظاهر منحصر به فردی در آن ایجاد کنید. کافی است از یک رو تختی سفید رنگ و یک پتو مخمل و چند کوسن برای فضای تخت استفاده نمایید و فضای کنار تخت ها را با میزهای کم جا پر کنید و ظاهر لوکسی به اتاق خواب کوچک خود ببخشید.

در اتاق خواب کوچک از اطراف سر تختی استفاده کنید!

با استفاده از فضای اطراف سرتختی برای نگهداری و طبقه بندی و نظم دهی لوازم و وسایتان به خوبی می توانید ظاهر مرتب و منظمی در چیدمان اتاق خواب های کوچک خود به وجود بیاورید. همچنین با اضافه کردن رنگ های روشن و شاد سبز و آبی به بستر سفید اتاق خواب انرژی منحصر به فردی به فضای اتاق خواب تزریق شده است.

اتاق خواب کوچک برای دو نفر!

شاید شما تصور کنید که چیدمان اتاق خواب های کوچک برای دو نفر امکان پذیر نیست، اما با بالا بردن ارتفاع تخت ها و کم کردن عرض آن ها با سادگی می توانید یک اتاق کوچک را برای دو نفر دکور کنید. استفاده از رنگ سفید برای فضا و مبلمان کم جا می تواند فضای اتاق خواب کوچک شما را کاربردی تر کند.

 

طراحی یک دیوار خاص برای اتاق خواب کوچک!

طراحی هر چهار طرف دیوار می تواند فضای اتاق شما را به یک مکعب تبدیل کند و آن را کوچکتر از قبل نشان دهد در عوض با طراحی یک دیوار مثل دیوار پشت تخت به سادگی می توانید یک نقطه ی کانونی در فضا ایجاد کنید. طرحی که در تصویر می بینید در فضای کوچک این این اتاق خواب عمق ایجاد می کند و آن را بزرگتر از آن چه که هست نشان داده است.

استفاده از تختخواب چند منظوره در اتاف خواب کوچک!

وقتی فضای شما کوچک و دارای محدودیت می باشد بهترین راه حل برای شما مبلمان طراحی شده است. در این تصویر از فضای سر تخت برای ایجاد یک کتابخانه استفاده شده است. با این طراحی هوشمدانه تمام آنچه که برای یک اتاق خواب مجهز مورد استفاده است در کنار هم قرار گرفته است.

 

در اتاق خواب کوچک از تزیینات شلوغ بپرهیزید!

درست است که فضای اتاق خواب شما کوچک است اما این موضوع باعث نمی شود که شما اتاق خواب خود را از تزیینات خالی کنید! کافی است از تزیینات مناسب برای چیدمان اتاق خواب های کوچک خود استفاده کنید تزیینات ساده اما تاثیر گذار تا جلوه ی منحصر به فردی به فضای اتاق خواب خود ببخشید.

 

برای اتاق خواب کوچک کمد های ریلی انتخاب کنید.

کمدهای درب دار را فراموش کنید این کمدها فضای داخلی شما را محدود می کند به جای آن از کمدهای ریلی کم جا استفاده کنید. برای تخت خواب خود یک قاب طراحی کنید و ظاهر منحصر به فردتری به فضای اتاق خواب کوچک خود ببخشید.

از مبلمان کم جا در اتاق خواب کوچک استفاده کنید!

با کوچکتر شدن خانه های امروزی مبلمان کم جا طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. به سادگی می توانید برای فضای اتاق خواب خود یکی از این مبلمان کم جا را انتخاب کنید، کافی است متناسب با نیاز خود آن را به یک متخصص سفارش دهید و فضای اتاق خواب کوچک خود را متفاوت دکور کنید.

 

در اتاق خواب کوچک از آینه استفاده کنید.

استفاده از آینه ها یکی از قدیمی ترین ترفندهای بزرگ تر نشان دادن فضا محسوب می شود. در استفاده از آینه ها دقت کنید چرا که همیشه باید فضای اتاق خواب شما مرتب و منظم باشد تا بتواند نظم و ترتیب را انعکاس دهد نه یک فضای شلوغ و در هم و برهم!

استفاده از سبک قایقی در اتاق خواب کوچک

می توانید بهترین چیدمان فضاهای کوچک را از دکوراسیون داخلی قایق ها الهام بگیرید. همان طور که در تصویر می بینید در این فضا از بخش های پایین پنجره ها به عنوان فضای ذخیر سازی استفاده شده است که علاوه به بخش های داخلی آن می توانید از سطح آن نیز مانند کنسول استفاده نمایید و فضای کوچک مناسبی داشته باشید.

 

منبع : چیدانه

 

 

 




:: برچسب‌ها: اتاق خواب , چیدمان اتاق خواب , دکوراسیون اتاق , فضای اتاق خواب ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: